top of page

1. Podlétí 2022

Mój drogi kwiatku...


Bylo - je - těžší ti psát, když vím, že by stačilo pár kroků a... Jednoduše je to těžší. Když jsi tady.
Ale za poslední léta jsem si zvykla tak moc, že neumím psát deník jinak. Jinak, než takhle.

Doufám, že ho nikdy nikdo nebude číst. Byla jsem totiž v alatyrské knihovně a viděla jsem je - desítky, možná dokonce stovky deníků. Některé už se rozpadaly. Byly psané azbukou i latinkou. Rusky, polsky, ukrajinsky, anglicky... Proč mě nikdy nenapadlo psát ten můj slovinsky? Možná mi přišlo zvláštní, psát ti dopisy v jazyce, který neovládáš. Nevím.

Stejně se ti nikdy nedostane do ruky, tak proč nad tím tolik přemýšlet?

Možná bych měla celou tuhle stránku škrtnout a začít znovu. Nebo ji rovnou spálit.
Jako by na tom záleželo.

Záleží jen na tom, že jsem si nic nevzala. I když jsem chtěla. I když bych mohla dojít na ošetřovnu a... Mohla bych. Ale neudělala jsem to.

A nějak to ztrácí smysl, když ti o tom nemůžu říct.

- Léa

11 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

2. Podlétí 2022

Šťastné shledání, můj nejdražší zápisníku. Přemýšlela jsem a došla k závěru, že ti dám jméno, protože vyplní se-li má přání, budeš mě provázet vskutku dlouho. V případě, že vše nám drahé nezatopí v 1.

2. Polétí 2022

Mám kluka. Později přidaný update: MÁM KLUKA?!

2. Podlétí 2022

Je již velice pozdě a měla bych se alespoň pokusit usnout, nedaří se mi však. Mám toho na mysli spoustu. Co se stalo a na co jsem zapomněla, ale také co se stalo a pamatuji se na to, důsledky mám toti

bottom of page