top of page

1. Jaro 2022

Drahý zápisníku,


Nezapomněla jsem na tvou existenci. To mohu říct na svou obranu.

Dění v táboře probíhá klidně. Od Podzimkového masakru se nic podezřelého nepřihodilo, což už podezřelé je.

Nemohu si dovolit usuzovat závěry, ale to si tu netroufá nikdo. Na pozitivnější stránku, všechny vyslané hlídky se prozatím vrátily v pořádku. A každé ráno se koná základní trénink, ten také napomáhá k pocit bezpečí. Možná sebou jaro skutečně přináší i naději.

Jedinou změnou je to, že do tábora dorazil revizor. To se dá brát jako další znamení toho, že se Alatyr pomalu staví na nohy. Jmenuje se Grayson Durow a ačkoli je jeho zjev znepokojivý, nemyslím, že by měl špatné úmysly.

Nejnovější nováčci se pomalu zařazují do tříd a pokud bude vše pokračovat tímto tempem, vše se brzy vrátí do starých kolejí.

Bývalý Mistr démonolog je stále ve vězení a Ophelia stále leží v bezvědomí na ošetřovně. Takže jak jsem psala, žádné velké změny.

Slibuji, že jakmile se něco stane, zapíšu to.


CH.

7 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

2. Podlétí 2022

Šťastné shledání, můj nejdražší zápisníku. Přemýšlela jsem a došla k závěru, že ti dám jméno, protože vyplní se-li má přání, budeš mě provázet vskutku dlouho. V případě, že vše nám drahé nezatopí v 1.

2. Zima 2021

Drahý zápisníku, s hrdostí ti oznamuji, že jsem duch. Tedy, ne úplně. Narozdíl od ostatních jsem se ocitla v té druhé polovině šťastlivců při Podzimkovém masakru, a tak kráčím ještě mezi živými. Tím p

bottom of page