top of page

2. Podlétí 2022

Šťastné shledání, můj nejdražší zápisníku. Přemýšlela jsem a došla k závěru, že ti dám jméno, protože vyplní se-li má přání, budeš mě provázet vskutku dlouho. V případě, že vše nám drahé nezatopí v 1. Zimu voda.

Dovol mi začít znovu.


Šťastné shledání, Arnošte. Od naší poslední komunikace se toho událo štědře. Abych začala pozitivně - Ophelia se probrala. Do tábora dorazili další posily. Mám kamarádku, která randí s mým bratrem Simeonem. Podepsali jsme mírovou smlouvu s vujalkami. Tolik k pozitivním událostem. Stále se snažím držet v obraze. Dnes jsem dokonce dopisovala kroniku. Cítila jsem se velmi nápomocně.

Nicméně, k tomu zatopení.

V průběhu Kupala se objevila bohyně Kostroma a jak jsem již naznačila, to setkání nedopadlo dle představ kohokoliv z nás. Chce přivést svého bratra Kupala a skupina táborníků se ho pokouší najít. Tedy, pokusí. Vychází zítra. Víc o tom bude zajisté v kronice, pokud neskončí pod vlnami. Slibuji, že jí budu chránit všemi možnými prostředky.

Přemýšlela jsem, že bych za výpravou poslala ptáčky. Konkrétně August a Larta obzvlášť můj plán podpořili. To, kdybys Arnošte nevěděl, jsou Ořešníci. Velmi miloučcí. Samozřejmě bych neposílala jen je, pro ně je důležité odpočívat a nemohu s jistotou říct, že by stačili tempu výpravy. Je to složité. Netuším, zda-li má Car jiný plán, jak se s nimi udržet v kontaktu. Zda-li má vůbec nějaký plán. Mohla bych poslat Augusta vyzvídat zítra na dvůr. Car bude sdělovat členům výpravy poslední pokyny. Nejspíše se zařídím podle toho.

Prosím, ať se vrátí všichni v pořádku.


Charlotte


5 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

1. Jaro 2022

Drahý zápisníku, Nezapomněla jsem na tvou existenci. To mohu říct na svou obranu. Dění v táboře probíhá klidně. Od Podzimkového masakru se nic podezřelého nepřihodilo, což už podezřelé je. Nemohu si d

2. Zima 2021

Drahý zápisníku, s hrdostí ti oznamuji, že jsem duch. Tedy, ne úplně. Narozdíl od ostatních jsem se ocitla v té druhé polovině šťastlivců při Podzimkovém masakru, a tak kráčím ještě mezi živými. Tím p

bottom of page